Proč mám nakupovat ve vašem PENZO e-shopu?
Naše ceny zboží jsou v sezóně o 8 % nižší než v kamenných prodejnách. Mimo sezónu je o kolem 15%. Chceme dávat maximální nejnižší možnou prodejní cenu, která je podle dodavatelů nejníže možná v e-shopech.
Je možná komunikace s prodejcem po telefonu?
V pracovních dnech v době od 8:00 – 17:00 můžete komunikovat s prodejcem na telefonu 733 72 32 32, který zodpoví vaše dotazy. V dohledné době budete moci využít i chat.
Můžu nakoupit bez registrace?
Ano, můžete nakoupit i bez registrace. Zájemci, kteří mají zájem o registraci, jsou ale zvýhodněni tím, že dostávají slevové akce a kupóny na nákup zboží.
V případě většího odběru je možná sleva?
Nadstandardní slevu jsme schopni nabídnout při zajímavém odběru.
Většinou máte zboží dostupné. Znamená to, že zboží máte skladem?
Většinu zboží v sezóně máme skladem. U některého zboží, kde je více barevných, velikostních a zipových kombinací hlavně tedy u spacáků je možné, že některou požadovanou variantu nebudeme mít skladem. Dostupností se myslí zboží, které je dostupné u dodavatele. Sklady aktualizujeme pravidelně.
Pokud nebudete mít zboží skladem, za jak dlouho dorazí?
Pokud zboží nemáme skladem, objednáváme ho okamžitě od obdržení objednávky. Dodavatelé jsou schopni nám zboží zaslat do 3 pracovních dnů. Snažíme se, aby zboží odešlo ještě ten samý den, co dorazí od dodavatele.
Jaké jsou způsoby platby?
Platit u nás můžete převodem, dobírkou, hotově. Připravujeme i platební terminál Paypal a úvěrové nákupy zejména na stany.
Budete rozšiřovat sortiment zboží?
Příští sezónu chystáme prodej párty stanů a bazénů.
Je možné koupit zboží na splátky?
Zboží je možné nakoupit na spátky přes společnost Home Credit. Více o nákupu na splátkách.